menu button
سبد خرید شما
دوازده پیام موفقیت - مهر 1403
موفقیت  |  1403/07/01  | 

دوازده پیام موفقیت - مهر 1403

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.

فروردین

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست                   تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

اگر مهارت لازم را نداشته باشید تا از هر آنچه که در زندگی‌تان دارید، لذت ببرید، بدون شک حتی اگر چند برابر داشته‌های الان هم نصیبتان شود و به چیزهایی که می‌خواهید برسید، آن موقع نیز برای شما لذت‌بردن از آن‌ها نا‌ممکن می‌شود. شجاعتش را داشته باشید که آن چیزی را که می‌خواهید، بگویید، نه آن چیزی را مردم دوست دارند بشنوند. هر چیزی دوران خودش را دارد و اگر از وقتش بگذرد، تبدیل به بی‌اهمیت‌ترین موضوع زندگی می‌شود. آدم‌ها وقتی ناامید می‌شوند، به خیلی کمتر از آنچه لیاقتش را دارند، راضی می‌شوند و این دلیلی برای وجود آدم‌های نالایق در زندگی‌تان است.


اردیبهشت

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود               مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

احساس نگرانی، نگرانی بیشتری را جذب می‌کند و شادی هم شادی بیشتری را. خود شما تنها کسی هستید که بیشتر از همه به عشق و توجه خودتان احتیاج دارید؛ پس مراقب آرامش خودتان باشید. صبر کنید، چون عجله‌کردن برای رسیدن به هدف یکی از بزرگ‌ترین موانع رسیدن به آن است. موفقیت‌هایی که آدم‌های صبور به دست می‌آورند، همان‌هایی هستند که توسط آدم‌های عجول رها شده‌اند. اقدام کنید، چون آرزو بهترین فردی را که می‌تواند آن را تحقق بخشد، انتخاب می‌کند. به شادبودن عادت کرده و آن‌قدر‌ آن را تمرین کنید تا وجود و افکارتان را از آنچه باعث شادی‌تان می‌شود، پر کنید.


خرداد

نبود رنگ دو عالم که نقش الفت بود              زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

شما فردی مغرور و دوست‌داشتنی، اما ساده و بی‌ریا هستید و جانب انصاف را رعایت می‌کنید. همیشه به نظر شاد می‌آیید، اما غم‌هایتان را در سینه نگه می‌دارید. هر چه برایتان پیش می‌آید، بپذیرید و تحمل کنید، چون خوشبختی در انتظارتان است. بهتر است قدری رک باشید و بی‌پرده حرف بزنید تا اطرافیانتان هم از نظر شما مطلع باشند و سکوت شما را به پای رضایتتان نگذارند. به‌خاطر صبر و تحملی که داشته‌اید، آرزوهایتان بر‌آورده خواهند شد و زندگی موفقی خواهید داشت. غم‌ها و غصه‌ها‌یتان نیز کم‌کم برطرف خواهد شد و به هدف خود خواهید رسید. حتما تا‌به‌حال متوجه شده‌اید که رحمت خداوند شامل حال شما هست؛ پس کمی به خودتان برسید و به زندگی‌تان سر‌و‌سامانی بدهید.


تیر

ره نبردیم به مقصود خود اندر شیراز                     خرم آن روز که حافظ ره بغداد کند

شما ناگهان نسبت به اینکه چه کاری برایتان درست است و چه باید بکنید، دچار نگرانی شده‌اید، ولی این احساس وسواس‌گونه در انتخاب راه صحیح هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نیازی ندارید که قدرت‌های تحلیلی خودتان را به هیچ‌کسی ثابت کنید؛ پس فقط روی بهترین کاری که از دستتان بر‌می‌آید، تمرکز کنید و پیش بروید. این روزها وقتی به کارهایی که باید انجام دهید، فکر می‌کنید، همه آن‌ها به نظرتان خیلی فوری و ضروری می‌آیند و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید و همین ممکن است باعث شود که ترجیح بدهید خودتان را به بی‌خیالی بزنید؛ اما این روش اصلا برای شما جواب‌گو نیست و تمام مدت ذهنتان درگیر کارهای انجام نشده‌تان خواهد بود. زیاد به اینکه کدام کار را باید اول انجام دهید، فکر نکنید و از اولین کاری که دم دستتان است، شروع کنید؛ کم‌کم اولویت‌هایتان هم مشخص خواهند شد.

 

مرداد

دل بی تو به جان آمد             وقت است که باز آیی

در جست‌وجوی قلب زیبا باشید، نه صورت زیبا، زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی‌ماند، اما هر آنچه خوب است، همیشه زیباست. اندیشیدن به گذشته اندوه می‌آورد و اندیشیدن به آینده، هراس! به حال بیندیشید تا لذت را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر حق با شماست که به خشمگین‌شدن نیازی نیست و اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی‌بودن ندارید. انسان‌ها به میزان حقارتشان دروغ می‌گویند، به میزان فرهنگشان اعتماد می‌کنند و به میزان کمبودهایشان آزار می‌رسانند؛ پس مراقب خودتان و دوستانتان باشید. تلاش کنید و شکست بخورید. شکست دیر یا زود اتفاق می‌افتد؛ پس بهتر است از آن لذت ببرید و موقعیت یادگیری از شکست‌هایتان را از دست ندهید. دلیل مشکل را پیدا کنید و از بین ببرید


شهریور

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش               گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

شکرگزاری به داشته‌هایتان برکت می‌دهد و باورهای مثبتتان را تقویت می‌کند؛ پس شکرگزار باشید. اگر حق با شماست، به خشمگین‌شدن نیازی نیست و اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی‌بودن ندارید. صبوری با خانواده عشق، صبوری با دیگران احترام، صبوری با خودتان اعتمادبه نفس و صبوری در راه خدا ایمان است. آنچه شما را ثروتمند می‌کند، نگرش مثبت، ادب، خلاقیت و بخشندگی است. برای رسیدن به اهدافتان نیاز نیست کارهای عجیب و غریب انجام بدهید؛ فقط کافی است که قدم‌های کوچک ولی متوالی بردارید. دلیل تمام استرس‌ها، اضطراب‌ها و افسردگی‌ها این است که خودتان را نادیده می‌گیرید و برای راضی‌کردن دیگران زندگی می‌کنید. هر چه روح شما بزرگ‌تر باشد، اشتباهات دیگران را کوچک‌تر خواهید دید.

 

مهر

دوستان عیب من بی‌دل حیران مکنید                گوهری دارم و صاحب‌نظری می‌جویم

تولدت مبارک. شما فردی با‌اعتماد‌به‌نفس و وفادار اما خودرأی هستید و احساستان را سریع بروز می‌دهید. همیشه آن طوری به نظر می‌آیید که واقعا هستید و انرژی فوق‌العاده مثبتی دارید؛ اما از آن استفاده نمی‌کنید. این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیرفعال موجود است؛ بهتر است هر چه زودتر نیروهای مثبتتان را بیدار کنید تا شما را در مسیر زندگی و طی‌کردن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. الان زمان بسیار مناسبی است تا تغییراتی را که در طول سال در شما به وجود آمده‌اند، بررسی کنید و ببینید در چند ماهی که از سال گذشته است، چقدر توانسته‌اید پیشرفت کنید و شخص بهتری باشید. ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهدافتان برسید، مجبورید احساساتتان را سرکوب کنید؛ اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما را از اشتباه برهاند: شما می‌توانید قلب خود را کاملا باز نگه دارید.


آبان

بلبل از فیض گل آموخت سخن ورنه نبود                 این همه قول و غزل تعبیه در منقارش

برای دیگران آرزوهای خوب داشته باشید. قوی‌ترین آدم‌ها، همیشه کسانی نیستند که پیروز می‌شوند، بلکه آن‌هایی هستند که وقتی می‌بازند، تسلیم نمی‌شوند؛ شما هم در کاری که پیش رو دارید، تسلیم یاس و ناامیدی نشوید و با پشتکار و توکل بر خدا، به راهتان ادامه دهید. افکاری را انتخاب کنید که روحیه شما را تغییر دهد، چون این تغییر روحیه، به تغییر شرایط زندگی منجر می‌شود. گوش‌دادن به صحبت‌های افرادی که همیشه از زندگی ناراضی و گله‌مند هستند، می‌تواند شما را افسرده کرده و باعث نارضایتی شما از زندگی شود. برایتان بهتر است از هم‌صحبتی با افراد همیشه ناراضی بپرهیزید.


آذر

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست                   که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

هر چه بزرگوار‌تر باشید، کمتر به دیگران نیاز خواهید داشت و هر چه کمتر نیازمند باشید، کمتر از دیگران دلگیر می‌شوید. هر چه هم کمتر دلگیر شوید، کمتر آسیب خواهید دید و هر چه کمتر آسیب ببینید، راحت‌تر می‌بخشید. بدون پذیرفتن ریسک و خطر در زندگی به جایی نخواهید رسید. شاد‌بودن چیزی است که باید خودتان آن را به زندگی‌تان اضافه کنید و هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند آن را به شما تقدیم کند. نگاهتان را مثبت کنید و زندگی‌تان را بر مبنای ترس از آینده و افسوس گذشته برنامه‌ریزی نکنید. بی هیچ واهمه‌ای زندگی کنید؛ تنها در این صورت است که به‌معنای واقعی کلمه زندگی کرده‌اید. مهم نیست چه داشته باشید یا چقدر داشته باشید؛ مهم این است که از همانی که دارید، راضی باشید.

 

دی

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت                    دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

رها باشید؛ همان‌طورکه با آرامش تلاشتان را برای رسیدن به بهترین نتایج می‌کنید و برای مشکلات خود دنبال راه‌حل می‌گردید، فراموش نکنیدکه سختی‌ها بالاخره تمام می‌شود و شما فقط باید آرام و صبور باشید. نگرانی و اضطراب، نه‌تنها همه‌چیز را بدتر می‌کند، بلکه شما را هم آشفته‌تر و شکسته‌ترو غمگین‌تر می‌سازد. تلاش کنید قوی باشید، نه گستاخ؛ مهربان باشید، نه ضعیف؛ جسور باشید، نه موجب آزار دیگران، متفکر باشید، نه تنبل، افتاده باشید، نه کم‌رو، سربلند باشید، نه مغرور، شوخ‌طبع باشید، نه بی‌ملاحظه. روزها گران‌قیمت هستند؛ زمانی‌که یک روز را خرج می‌کنید، بدانید یک روز کمتر برای خرج‌کردن دارید؛ پس مطمئن شوید روزتان را به‌درستی می‌گذرانید.


بهمن

در اندرون من خسته‌دل ندانم کیست                     که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

حتما تجربه کرده‌اید که وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید و هیچ راهی برایتان نمانده، فقط دنبال یک دلگرمی می‌گردید که به شما اطمینان بدهد همه چیز خوب می‌شود، شرایط بد اصلاح می‌شود و پایدار نیست. در این لحظه فقط می‌شود خدا را حس کرد؛ همان خدایی ‌که گفت «اصلا نترس، من با تو هستم و تو را از این شرایط سخت عبور می‌دهم». عاشق امروز باشید، چون دیروز رفته و نمی‌توانید به آن جان دوباره ببخشید. از دیروزتان فقط درس بگیرید، چون امروزتان را می‌سازد. خوش‌بین باشید و نگذارید فردا نگرانتان کند. برای لذت‌بردن از زندگی هیچ‌وقت دیر نیست. شادی کنید، چون مشکلات این دنیا تمام‌شدنی نیست و هر روز مجبور به رویارویی با مسائل مختلف خواهید بود.

 

اسفند

راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست            آنجا جز آنکه جان بسپارند، چاره نیست

برنامه‌ها‌یتان را با خانواده مطرح کنید. این کار احساس خوبی به شما می‌دهد و نکات مثبت زیادی خواهد داشت. اگرکارهایتان خوب پیش نمی‌رود، محکم و قوی باشید. انرژی‌های منفی را از خود دور کنید و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد. از افرادی که کلام آن‌ها فقط بوی ناامیدی و یاس می‌دهد، دوری کنید. سعی کنید و بدانید برای هر مسئله‌ای، راه‌حل وجود دارد؛ راه‌حلی که هنوز به فکرتان نرسیده است. هدف دست‌نیافتنی خود را مشخص کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنید. لبخند بزنید و با اطرافیان خود مهربان باشید تا لحظه‌هایتان به خوشی بگذرد. در لحظه زندگی کنید و به جای افسوس بر گذشته و نگرانی از آینده، روی حال تمرکز کنید.

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background