menu button
سبد خرید شما
ورزش مغز - کوکولوژی
موفقیت  |  1403/06/08  | 
ورزش مغز - کوکولوژی

در نمایشگاه نقاشی


آیا تا‌کنون به یک نمایشگاه نقاشی رفته‌اید؟ آیا با مشاهده آثار موجود در آن نمایشگاه نقاشی تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اید ؟ در میان تمامی هنرها، نقاشی تنها هنر شاخصی ا‌ست که هم می‌توان از آن لذت برد و هم می‌توان به‌نوعی به حالات و روحیات فردی که آن را کشیده ا‌ست، پی برد. با ما به یک نمایشگاه نقاشی زیبا بیایید و در‌کنار آن به سوالاتی که مطرح‌شده‌اند نیز پاسخ دهید تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی شخصیت خودتان به‌دست آورید.

***

1) تصور کنید که به سفر رفته‌اید و در شهر مقصد به‌سوی یک نمایشگاه نقاشی می‌روید که ناگهان با تعدادی افراد سرخوش و شادمان روبه‌رو می‌شوید که در‌حال شادی و پایکوبی هستند‌. فکر می‌کنید دلیل سرخوشی و شادمانی آن‌ها چیست؟

الف) فردی را که برای مدت طولانی مفقود شده و برایشان بسیار عزیز بود، پیدا کرده‌اند

ب) شادی آن‌ها دلیل خاصی ندارد و ذاتا این چنین هستند‌.

ج) آن‌ها افرادی خوش‌بین هستند‌.و با دیدی امیدوارانه به زندگی نگاه می‌کنند


2)  به نمایشگاه نقاشی می‌رسید. در‌حال دیدن نقاشی‌ها، یک تصویر توجه شما را به خودش جلب می‌کند و شما مجذوب آن می‌شوید.این تصویر چه نوع اثری ا‌ست؟

الف) پرتره                        ب) کاریکاتور                 ج) عکسی انتزاعی                    د) عکس منظره


3) در‌حال تماشای همان تصاویر جالب هستید که شخصی در‌کنار‌تان با شما شروع به صحبت می‌کند. او به شما چه می‌گوید؟

الف) چه تصاویر‌ زیبایی در این نمایشگاه وجود دارند! شما این‌طور فکر نمی‌کنید؟

ب) آیا شما از این نقاشی خوشتان می‌آید؟

ج) ببخشید ساعت چند ا‌ست؟

د) آیا می‌دانید که تمامی این نقاشی‌ها را من کشیده‌ام؟


4) در شهر مقصد به یک هتل پنج ستاره می‌روید و در آنجا یک اتاق می‌گیرید. این اتاق یک پنجره رو به آسمان آبی دارد. کمی می خوابید تا خستگی‌تان رفع شود. انتظار دارید وقتی از خواب بیدار می‌شوید، چه منظره‌ای را از پنجره ببینید؟

الف) آسمان آبی و هوای آفتابی و خورشیدی که در آسمان ا‌ست و نورش از پنجره به اتاق می‌تابد

ب) آسمان صاف و پر‌ستاره

ج) غروب خورشید در افق


5) داخل اتاقتان هستید که کسی در اتاقتان را می زند و متوجه می‌شوید که یک غریبه پشت در ا‌ست. او کیست؟

الف) تعمیرکار هتل           ب) نظافت‌چی هتل                    ج) آشپز هتل           د) یکی از مسافران هتل


6) به یک فروشگاه در نزدیکی هتل محل اقامتتان می‌روید و در قسمت آثار صوتی و تصویری، سی‌دی یک خواننده معروف را می‌بینید. عکس روی جلد سی‌دی چیست؟

الف) تصویری از یک منظره زیبا            ب) یک عکس کارتونی               ج) بدون تصویری خاص              د) عکس خود خواننده


7) به هتل محل اقامتتان برمی‌گردیدو به رستوران هتل می‌روید.چشم‌تان به یک کیک می‌خورد و تصمیم می‌گیرید که یک تکه کیک سفارش دهید. علاقه دارید کدام قسمت از آن کیک به شما داده شود؟

الف) قسمتی که دارای تکه‌های میوه ا‌ست       ب) قسمتی که شکلات دارد        ج) یک قسمت معمولی    د) قسمت پوشیده شده با بیسکوییت


تفسیر آزمون

1) این سوال در مورد میزان شادی و شعفی ا‌ست که شما در زندگی احساس می‌کنید. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، به‌نظر می‌رسد که عزیزانتان برای‌تان از اهمیت خاصی برخوردارند و بیشترین دلیل رضایت و خوشحالی شما در زندگی‌تان، آن‌ها هستند‌. اگر گزینه (ب) را انتخاب کرده‌اید، به احتمال زیاد شما از ظاهرتان بسیار راضی هستید و اگر گزینه (ج) انتخاب شما بوده، شما فردی بسیار خوش‌بین هستید و همواره با دیدی خوش‌بینانه به زندگی و مسائل نگاه می‌کنید.


2) این سوال مربوط به جذابیت و ویژگی‌های شخصیتی شما‌ست. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، شما از اعتماد‌به‌نفس بالایی برخوردارید. انتخاب گزینه (ب) نشان می‌دهد که شما فردی اجتماعی هستید و حس شوخ‌طبعی زیادی دارید. اگر گزینه (ج) انتخاب شما‌ست، شما فردی خلاق هستید و گزینه (د) گویای نکته‌سنجی و درایت شما‌ست.


3) این سوال بر واکنشی دلالت دارد که وقتی شما یک نفر را برای اولین بار ملاقات می‌کنید از خودتان نشان می‌دهید. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، شما علاقه‌مند هستید با افراد بیشتری آشنا شوید و با آن‌ها ارتباط بر قرار کنید. اگر گزینه (ب) انتخاب شما‌ست، یعنی در ارتباط با دیگران رویکردی محافظه‌کارانه دارید. اگر گزینه (ج) را انتخاب کرده‌اید، شما فردی مستقل هستید. انتخاب گزینه (د) نشان می‌دهد که احتمالا شما در اولین ارتباط خود با دیگران دچار احساس نگرانی می‌شوید و برای‌تان بسیار اهمیت دارد که روی آن‌ها تاثیر مطلوبی بگذارید.


4) پاسخ به این سوال در‌واقع نمایانگر انتظارات شما در روابطتان با دیگران ا‌ست. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، احتمالا شما در هر رابطه‌ای بیشتر به‌دنبال شادی و هیجان هستید. اگر گزینه (ب) را انتخاب کرده‌اید، از نظر شما صداقت در روابط بین افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار ا‌ست. با انتخاب گزینه (ج) به‌نظر می‌رسد شما دوست دارید فردی را که به او بسیار علاقه‌مند هستید و به او عشق می‌ورزید، بهترین دوستتان باشد و اگر گزینه (د) را انتخاب کرده‌اید، احتمالا شما در ارتباطاتتان همواره به‌دنبال یک فرد کامل و بی‌عیب و نقص، ایده‌آل و رمانتیک می‌گردید.


5) این سوال نماد چالش یا مشکلی ا‌ست که در خانواده شما وجود دارد و شما تلاش می‌کنید که آن را نادیده بگیرید. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، احتمالا شما در خانواده و محیط زندگی‌تان به‌دنبال یک جو گرم و صمیمی هستید تا در آن بتوانید به‌راحتی با تمامی افراد خانواده صحبت کنید. انتخاب گزینه (ب) یعنی شما به‌دنبال احترام و درک متقابل در خانواده‌تان می‌گردید. اگر گزینه (ج) را انتخاب کرده‌اید، احتمالا با یک اختلاف خانوادگی مواجه هستید که آزارتان می‌دهد و انتخاب گزینه (د) به این معنی ا‌ست که احتمالا شما دوست دارید اوقات خوش بیشتری را با اعضای خانواده‌تان داشته باشید.


6) این سوال درباره دیدی ا‌ست که شما نسبت‌به خودتان دارید. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، به‌نظر می‌رسد که شما خودتان را یک انسان کامل، متشخص و خوش‌رفتار می‌بینید. اگر گزینه (ب) را انتخاب کرده‌اید، یعنی شما خود را انسانی جذاب و دوست‌داشتنی می‌بینید که همواره با اعمال و رفتارتان باعث ایجاد احساسات خوب و مثبت در دیگران می‌شوید. انتخاب گزینه (ج) به این معنی ا‌ست که شما باور دارید انسان بسیار خلاقی هستید و اگر گزینه (د) انتخاب شما‌ست، شما فکر می‌کنید که انسانی بسیار قابل‌اعتماد، مدیر و مدبر هستید و به‌نظر می‌رسد که به‌راحتی می‌توانید نقش یک مدیر را ایفا کنید.


7) این سوال دیدگاه شما را نسبت‌به زندگی نشان می‌دهد. اگر گزینه (الف) را انتخاب کرده‌اید، احتمالا زندگی شما تا حد زیادی به ارزش‌های اخلاقی و معنوی بستگی دارد و کلیه عملکردهای شما به‌گونه‌ای عادلانه ا‌ست. اگر گزینه (ب) را انتخاب کرده‌اید، شما انسانی به‌روز هستید و همواره سعی دارید پیشرفت کنید و مطابق علم روز پیش بروید و به این ترتیب با عملکرد مثبت، افراد پیرامونتان را مجذوب خود کنید. اگر گزینه (ج) انتخاب شما‌ست، به‌نظر می‌رسد که شما همواره به احساسات و عواطف دیگران توجه می‌کنید و هرگز دوست ندارید کسی را از خودتان برنجانید. اگر گزینه (د) را انتخاب کرده‌اید، شما انسانی منطقی هستید و به‌طور ذاتی از ویژگی‌های یک رهبر برخوردارید و همواره علاقه زیادی دارید که دیگران را کنترل کنید.




آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background