menu button
سبد خرید شما
دوازده پیام موفقیت - مرداد 1403
موفقیت  |  1403/05/01  | 

دوازده پیام موفقیت - مرداد 1403

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.

فروردین 

ترسم که اشک در غم ما، پرده در شود                  وین راز سر‌به‌مهر، به عالم سمر شود

تا می‌توانی از روی ظاهر در مورد هیچ‌ کس یا هیچ چیزی قضاوت نکن؛ ممکن است ظاهر هر چیزی، کاملا با باطن آن متفاوت باشد. شاید مشکلاتی برایت به‌وجود بیاید که تو مجبور به کاری شوی که زیاد دوست نداری آن را انجام دهی. اما حق را زیر پا نگذار. بعضی‌وقت‌ها نزدیکانت هم نیت خیر تو را درک نمی‌کنند؛ اما تا می‌توانی کارهای خوب انجام بده. امید را در هیچ شرایطی از دست نده و تسلیم شک و تردید نشو. قدرت تفکر مثبت را در درست‌کردن دنیایی بهتر، دست‌کم نگیر و یادت باشد که بعضی کارها در دراز‌مدت نتیجه می‌دهد.


اردیبهشت 

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر                 آری شود و لیک، به خون جگر شود

در بعضی روابطت مشکلاتی وجود دارد؛ از کوچک‌ترین آن‌ها شروع کرده و برای رفع هر کدام از آن‌ها راه‌حلی پیدا کن. همیشه دوست داری برای هر چیزی یک توجیه منطقی پیدا کنی، اما باید بپذیری که در زندگی برخی چیزها هستند که بدون هیچ دلیل و برهانی اتفاق می‌افتند و درنهایت تبدیل به تجربیات تو در زندگی‌ می‌شوند. درباره‌ی تصمیمی که گرفته‌ای، نظرت را تغییر نده و از این شاخه به آن شاخه نپر. سعی کن عزمت را جزم کنی و با اراده‌ی بیشتری کارهایت را پیگیری کرده و قدم‌های بعدی‌ات را درست برداری.

 

خرداد

خواهم شدن به میکده گریان و داد‌خواه                   کز دست غم خلاص من آنجا، مگر شود

تازگی‌ها از هیچ محدودیتی خوشت نمی‌آید، زود عصبانی می‌شوی و از خودت واکنش‌های تندی نشان می‌دهی. مراقب باش، چون این واکنش‌ها باعث ناراحتی دیگران می‌شود و دل آن‌ها را می‌شکند و کم‌کم اطرافیانت را از تو دور می‌کند. خودت زود عصبانی می‌شوی و زود هم فراموش می‌کنی، اما آیا دیگران هم مانند تو زود فراموش می‌کنند؟ خیلی خوب است که دلسرد نمی‌شوی، اما با این همه نباید فراموش کنی که اصل کار هنوز شروع نشده است. هر کاری اقدامات اولیه‌ای دارد و باید با اراده‌ی قوی و توکل بر خداوند ایده‌هایت را تبدیل به واقعیت کنی.

 

تیر 

از هر کرانه، تیر دعا کرده‌ام روان                      باشد کزین میانه، یکی کارگر شود

سعی کن با تمرکز بیشتری کارهایت را پیش ببری و خلاقیتت را بیشتر به‌کار بگیری تا موفق شوی. اوضاع فکری‌ات کمی آشفته می‌شود؛ اما نگران نباش، چون این حالت زود‌گذر است. آدم‌هایی با انرژی منفی اطرافت هستند؛ سعی کن حضور آن‌ها تو را افسرده و غمگین نکند. هر چه در حالت افسردگی و گوشه‌گیری باقی بمانی، مشکلاتت حل نمی‌شود و حتی ممکن است پیچیده‌تر هم بشوند. خیلی وقت‌ها کارها بر اساس برنامه‌‌ریزی‌هایت پیش نمی‌روند‌؛ اما هیچ اشکالی ندارد. زندگی را سخت نگیر تا مشکل خاصی برایت پیش نیاید.


مرداد 

ای جان، حدیث ما بر دلدار باز گوی                 اما چنان مگو که صبا را خبر شود

تولدت مبارک. از تکرار‌کردن حرف‌هایی که اعصابت را خرد می‌کنند، خسته شده‌ای و حس می‌کنی که به جایی نمی‌رسی؛ در مقابل این تکرار‌های بیهوده سکوت کن. اعتماد‌کردن به هر کسی و اعتماد‌نکردن به هیچ کس هر دو شکستی برابر است؛ پس سعی کن با شناخت اطرافیانت، در هر جایی که لازم است به آن‌ها اعتماد کنی و از همدلی و کمک آن‌ها بهره ببری. سعادت دیگران بخشی از خوشبختی ماست؛ پس تا جایی که می‌توانی، به دیگران کمک کن تا به سعادت برسند. انسان‌های موفقی که به جاهای خوبی رسیده‌اند، از زمان‌ها و فرصت‌هایشان به‌طرز هوشمندانه‌ای بهره برده‌اند؛ پس به هوش باش که وقت را بیهوده از دست ندهی.

 

شهریور

در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب                         یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود

حد‌و‌حدودت را مشخص کن و نگذار دیگران وارد حد‌و‌مرزت بشوند. یاد بگیر که اشتباهاتت را بپذیری و عذرخواهی کنی تا در دل اطرافیانت جای داشته باشی. سعی کن در درونت ثبات و تعادل داشته باشی تا رویارویی با موقعیت‌ها برایت ساده‌تر باشد. به افراد منفی‌باف نزدیک نشو تا نتوانند با انرژی منفی‌شان بر تو هم اثر بگذارند. استعداد‌هایت را نادیده نگیر و به دنبال شکوفایی آن‌ها باش. برای اینکه بتوانی در هر کاری موفق شوی، اول باید بدانی که هر کاری قاعده و قانونی دارد و لازم است از راهش وارد شوی.


مهر 

از کیمیای مهر تو، زر گشت روی من                       آری، به یمن لطف شما، خاک زر شود

به قول معروف یک سیب را بالا بیندازی تا به زمین برسد، چند چرخ می‌خورد، پس مثبت‌اندیش باش و این احتمال را همیشه در نظر بگیر که اتفاقات خوب و بد در این دنیا وجود دارند و در لحظه ممکن است اتفاقی پیش بیاید که فکرش را نمی‌کردی.  اشتباهاتت را قبول کن و زود از کوره در نرو. با همفکری می‌توانی بر مشکلاتت غلبه کنی از دمدمی‌مزاج‌بودن دست بردار و راه و روشی ثابت و محکم داشته باش. به هدف‌هایت فکر کن و سعی کن اول به هدف‌های کوچکت دست پیدا کنی و بعد از آن برای رسیدن به هدف‌های بزرگ‌تر برنامه بچینی.


آبان 

بس نکته‌ی غیر حُسن بباید که تا کسی                         مقبول طبع مردم صاحب نظر شود

اگر از روزگار گله‌مندی، فراموش نکن آنچه ویرانمان می‌کند، روزگار نیست، بلکه حوصله‌های کوچک و آرزوهای بزرگ است. اطمینان‌خاطر‌داشتن کلید موفقیت است و این اطمینان خاطر با درست‌انجام‌دادن کارها به‌دست می‌آید. میدان رقابت را خالی نکن و نهایت تلاشت را بکن تا به هدف اصلی زندگی‌ات برسی. با‌انصاف باش؛ چون اگر بخواهی همیشه حق را به خودت بدهی، دوستان و اطرافیانت را از دست می‌دهی. با کوشش و پشتکار می‌توانی در هر موضوعی موفق شوی. تازگی‌ها مشغول کار جدیدی هستی که راهی است برای زندگی بهتر.


آذر 

این سرکشی که در سر سرو بلند توست                  کی با تو دست کوته ما در کمر شود

این روزها هر کسی مسائلی دارد که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ پس برای حل مشکلاتت منتظر دیگران نباش و خودت دست به‌کار شو. تا می‌توانی مثبت‌اندیش باش و حل مسائل سخت را به زمان واگذار کن، چون زمان حلال مشکلات است. هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست؛ فقط به‌شرطی که راه‌های جدیدی را در پیش بگیری و مصمم برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنی. پنهان‌کاری را کنار بگذار. خورشید هیچ‌وقت تا ابد در زیر ابر باقی نمی‌ماند و بالاخره هر رازی یک روز آشکار خواهد شد

 

دی 

حافظ چو نافه سر زلفش به دست توست                دم درکش، ارنه باد صبا پرده‌در شود

انسان آزادی‌خواهی هستی و از حد‌و‌مرز خوشت نمی‌آید، اما باید بدانی که گاهی حد و مرزها به نفع خودت است و تو را در مقابل مشکلات آینده ایمن می‌کند. یک کار اشتباه عجولانه می‌تواند سالیان سال تو را به زحمت و دردسر بیندازد. فراموش نکن که قوی‌ترین انسان‌ها در زندگی کسانی هستند که هرگز تسلیم مشکلات نمی‌شوند. زندگی پر از فراز‌و‌نشیب است. خودت را به‌خاطر مسائلی که همیشگی نیستند، ناراحت نکن و زندگی را ساده‌تر بگیر. همه‌چیز در طرز تفکر ما نهفته است. تا می‌توانی با مردم به نیکی رفتار کن و بیشترین تاثیر را بر ذهن آن‌ها بگذار.


بهمن 

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود                  سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

افکار بیهوده را از سرت بیرون کن و ذهنت را مشغول چیزهای اضافی نکن. روی کارهایت تمرکز بیشتری داشته باش و در فرصتی مناسب برای جبران عقب‌ماندگی‌هایی که در کار و زندگی‌ات به‌وجود آمده، اقدام کن. جنگیدن را در مورد مسائل حساس کنار بگذار و با کسانی‌که از تو قدرت بیشتری دارند، با سیاست بیشتری رفتار کن. فراموش نکن که همکاری‌کردن، چه در کارهای خانه و چه در بازار تجارت، برایت از رقابت‌کردن بهتر است. سعی کن جوری رفتار کنی که بتوانی نظرات مخالف را با خودت همراه و هم‌نظر کنی. هر روز عزمت را جزم کرده و صبوری پیشه کن تا کلید موفقیت به دستانت برسد


اسفند 

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است                   برهمانیم که بودیم و همان خواهد بود

دوست نداری برایت قانون بگذارند؛ پس سعی کن با اخلاق و رفتارت کاری نکنی که نیاز به تذکر داشته باشی. همیشه در یک خانواده تفاوت دیدگاه وجود دارد. نباید دیگران را سرزنش کنی و فکر کنی که همیشه عقیده‌ی تو درست است و دیگری اشتباه می‌کند. در بحث‌ها، بهترین کار کنترل خشمت است. سعی کن روی رفتارت بیشتر کنترل داشته باشی تا باعث دلخوری و کدورت نشوی. در مقابل زورگویی دیگران ساکت ننشین و از حق و حقوقت دفاع کن.



.

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background