menu button
سبد خرید شما
دوازده پیام موفقیت - تیر 1403
موفقیت  |  1403/04/01  | 

دوازده پیام موفقیت - تیر 1403

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.

فروردین

تنم ز رنج فراوان دمی نیاساید                       دلم، ز اندُه بی‌حد همی بفرساید

همیشه مهربان و با گذشت باش تا جایگاه اجتماعی تو در نزد دیگران بالاتر رود. بکوش برای رسیدن به قله‌های رفیع زندگی با هرکسی نشست‌و‌برخاست نکنی و شأن خانوادگی‌ات را در نظر بگیری. با خوش‌خُلقی سختی زندگی را حس نخواهی کرد و هر کاری تبدیل به کاری مفرح و سرگرم‌کننده خواهد شد. انسان‌های موفقی که به جاهای خوبی رسیده‌اند، از زمان‌ها و فرصت‌هایشان به‌طرز هوشمندانه‌ای بهره برده‌اند؛ پس به هوش باش که وقت را بیهوده از دست ندهی.


اردیبهشت 

نسیم در سر گل بشکند، کلاله سنبل           چو از میان چمن، بوی آن کلاله بر‌آید

روی کارهایت بیشتر تمرکز کن و حالت تدافعی نداشته باش. خودت را بالاتر از بقیه ندان، چون دوستانت را از دست می‌دهی. هر کس نقطه‌ضعفی دارد. بهتر است منطقی باشی، زود تصمیم نگیری و عجله را کنار بگذاری. منتظر تایید همه کارهایت توسط دیگران نباش. تو باید با رفتار منطقی نظر دیگران را به خودت جلب کنی. هر تجربه‌ای که به‌دست می‌آوری، باعث پختگی‌ات می‌شود. زمان در حال گذر است و تا چشم بر هم بزنی، می‌بینی که فرصت از دستت رفته است. به خواسته‌هایت فکر کن و دنبالشان باش تا هر چه زودتر به آن‌ها برسی.


خرداد 

حکایت شب هجران نه آن شکایت حال است               که شمه‌ای ز بیانش به صد رساله بر‌آید

هر‌ کسی در مسیر زندگی با مسائل و مشکلاتی مواجه می‌شود؛ اما اگر در مسیر دلخواهت حرکت کنی، تحمل این موانع برایت ساده‌تر خواهد شد. برای انجام کاری دعوت می‌شوی که می‌تواند تمام زندگی تو را تحت‌تاثیر قرار دهد. در مورد پیشنهادهایی که به تو می‌شود، با افراد باتجربه صحبت کن و تمام جوانب را بسنج تا پشیمان نشوی. برای خودت و دیگران حد‌و‌مرزهایی را مشخص کن تا حرف و حدیثی پیش نیاید. در مسائل به‌وجودآمده، نیازی به عقب‌نشینی نیست. در‌نهایت تغییراتی که حاصل می‌شود، به نفع توست.

 

تیر 

گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سر آید            گفتم که ماه من شو، گفتا اگر برآید

تولدت مبارک. اگر جزو آن دسته از آدم‌‌ها هستی که دوست دارند از داستان‌‌های دوروبرشان سر در بیاورند، بهتر است از این کار دست برداري و بیشتر به زندگی خودت برسي. برای زدن حرف‌های مهم به زمان و مکان دقت داشته باش و بدون مقدمه‌چینی حرفی نزن. تا می‌توانی با زبان خوش با اطرافیانت صحبت کن؛ چراکه نتیجه‌ی آن درابتدا آرامش خودت است. بهتر است گذشته‌ی منفی را به‌کلی فراموش کنی تا آسایش را هم به خود و هم به دیگران هدیه کنی.


مرداد 

گفتم ز مهرورزان، رسم وفا بیاموز                گفتا ز خوبرویان، این کار کمتر آید

با پیش‌قدم‌شدن برای آشتی، سعی کن روابطت را با اطرافیانت بهتر کنی. روحیه‌ای دمدمی‌مزاج داری؛ از همین امروز تلاش کن با یک برنامه‌ریزی کامل و مشورت با افراد با‌تجربه، دیگر از این شاخه به آن شاخه نپری. نگذار کسی بگوید که بی‌ثبات هستی. هر‌کسی در مقطعی از زندگی‌اش، اندوه و رنج فراوانی را تحمل می‌کند و بر آمال و آرزوها و تلاش‌های گذشته‌اش افسوس می‌خورد. اشکالی ندارد؛ چون این هم جزئی از زندگی ماست. سعی کن گذشته را رها کرده و ذهنت را با اندیشه‌های نو مشغول کنی.


شهریور 

گفتم که بر خیالت، راه نظر ببندم                گفتا که شب‌رو است او، از راه دیگر آید

اجازه نده که موانع بی‌اهمیت جلوی پیشرفتت را بگیرد. همکارانت از تو انتقاداتی می‌کنند و کمی ناراحت می‌شوی، ولی به حرف‌هایشان گوش بده. اگر به آن‌ها حق دادی، در خودت تغییراتی را به‌وجود بیاور. مثبت‌اندیشی را پیشه خودت کن، اما زیاد به فکر گرفتن تایید دیگران نباش. مراقب باش که وقت و انرژی‌ات را تلف نکنی. به جای اینکه اجازه دهی دیگران برایت تصمیم‌گیری کنند، سعی کن خودت به تنهایی انتخاب کنی. اگر کنترل بعضی کارها از دستت خارج شد، آرام باش و خونسردی‌ات را حفظ کن.


مهر 

گفتم که بوی زلفت، گمراه عالمم کرد            گفتا اگر بدانی، هم اوت رهبر آید

از آدم‌هایی که ثبات شخصیت ندارند، دوری کن؛ چون آن‌ها تو را به بن‌بست می‌کشانند. اعتدال بهترین راه برای ادامه کارهایت است. در زندگی منطقی‌تر عمل کن تا پشیمان نشوی. با افراد باتجربه در مورد کارهایت صحبت کن و بیشتر کتاب بخوان، چون متفکرتر می‌شوی و درست تصمیم می‌گیری. دوست خوب است؛ اما در انتخاب دوست دقت کن. عمر باارزشت را با فکر‌کردن به مسائل بیهوده نگذران. گاهی اگر مشکلات را رها کنی، با گذشت زمان حل خواهند شد.


آبان 

گفتم خوشا هوایی کز باغ عشق خیزد          گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید

به‌زودی در راهی قدم می‌گذاری که در آن باید گاهی روان و گاهی سخت باشی. خودت را با شرایط وفق بده. از بهانه‌گیری دست بردار و عمیق‌تر به زندگی و مسائل خودت و خانواده‌ات فکر کن. موانع کوچکی سر راهت وجود دارندکه با صبر و حوصله از بین خواهند رفت. سعی کن با عزیزانت رفتار خوبی داشته باشی، شخصیت آن‌ها را زیر سوال نبری و مراقب باشی با رفتارت قلب کسی را نشکنی. نقاط ضعف و قدرتت را بشناس و برای نقاط‌ضعفت فکری بکن.


آذر 

گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت              گفتا تو بندگی کن، کو بنده‌پرور آید

فاصله‌هایی را که به‌وجود آمده است، با مهمانی‌دادن از بین ببر. برای رسیدن به هدف‌هایت به برنامه‌ریزی جدیدی نیاز داری؛ برای این کار با فرد باتجربه‌ای مشورت کن تا پشیمان نشوی. باید روش‌های تازه‌ای را برای رسیدگی به کارهایت در پیش بگیری و اگر بعضی‌وقت‌ها نمی‌توانی از راهی به هدفت برسی، راه‌های دیگری را امتحان کن. اوضاع فکری‌ات کمی آشفته می‌شود؛ اما نگران نباش، چون این حالت زود‌گذر است. با اینکه آدم باتجربه‌ای شده‌ای، اما در کارهایت مشورت‌کردن را فراموش نکن.


دی 

هر آنکه جانب اهل وفا نگه دارد              خداش در همه حال از بلا نگه دارد

پدر و مادرت خیر‌خواه تو هستند و هرگز برای تو بد نمی‌خواهند؛ به نصیحت‌هایشان گوش بده و به آن‌ها احترام بگذار. منتظر بازشدن درهایی هستی که مدت‌ها بر آن‌ها می‌کوبیدی؛ نا‌امید و نگران نباش چون به‌زودی به مرادت می‌رسی. مراقب باش که در برخوردهایت با دیگران با احتیاط رفتار کنی. عادت‌هایی را که تو را از زندگی عقب می‌اندازند، با روش‌های درست به عادت‌های خوب تبدیل کن. هر وقت احساس فشار عصبی و دلهره کردی، هر کاری را که می‌کنی، کنار بگذار و نفس عمیق بکش.

 

بهمن 

حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما        بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم

در این ماه کارهایت را اولویت‌بندی کن تا بتوانی به همه آن‌ها برسی. سعی کن معنویت برایت مهم‌تر از مادیات باشد. با خانواده‌ات زمان بیشتری را سپری کن؛ مطمئن باش که لحظات لذت‌بخشی را تجربه خواهی کرد. قدر اطرافیانت را تا هستند و هستی بدان تا تنها نشوی. به پیشنهادهایی که به تو می‌شود بیشتر دقت کن و قبل از تصمیم‌گیری با شخص باتجربه و امینی مشورت کن. به‌زودی دوستی پیدا می‌کنی که با او احساس نزدیکی زیادی خواهی کرد؛ اما مراقب باش که بیش‌ازحد به کسی اعتماد نکنی و رازهایت را با هر کسی در میان نگذاری تا پشیمان نشوی.

 

اسفند 

گل به جوش آمد و ز می نزدیمش آبی        لاجرم ز آتش حرمان و هوس می‌جوشیم

تا می‌توانی مثبت‌اندیش باش و حل مسائل سخت را به زمان واگذار کن، چون زمان حلال مشکلات است. اگر در اطرافت افراد سالخورده‌ای هستند که به کمک و همراهی تو نیاز دارند، زمانی را به ایشان اختصاص بده و بگذار دعای خیرشان پشت سرت باشد. روی کار‌هایی که جنبه‌ی مالی دارند، بیشتر فکر کن و دست از عجله‌کردن بردار؛ به قول معروف، دو بار فکر و یک بار عمل کن. بعضی‌وقت‌ها مسائل پیچیده‌تر از آنی که هستند به‌نظر می‌رسند. برای حل این مسائل باید با فردی باتجربه مشورت کنی. در تصمیم‌گیری‌هایت عجله نکن، حساب‌شده و با برنامه‌ریزی حرکت کن و قدم‌هایت را استوارتر بردار.

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background