menu button
سبد خرید شما
پیام موفقیت برای متولدین ماه های مختلف - بهمن 1402
موفقیت  |  1402/11/01  | 

دوازده پیام موفقیت - بهمن 1402

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.


فروردین

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست           گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

شما این فرصت را دارید که زندگی خود را همان‌طوری‌که همیشه دوست داشته‌اید، پیش ببرید. شما می‌خواهید که دقیقا بدانید هر کاری را باید چگونه انجام دهید و غافل‌گیرشدن را دوست ندارید و هر اتفاق کوچکی که خارج از برنامه‌هایتان پیش بیاید، باعث نگرانی و استرس شدیدتان خواهد شد؛ با‌این‌حال کنترل شما روی اوضاع و سرنوشت خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. اولین قدمی که باید بردارید و از هر چیز دیگری مهم‌تر است، این است که آرامش درونی خود را باز یابید تا بتوانید کنترل اوضاع را خیلی سریع‌تر از آنچه انتظار دارید، دوباره در دست بگیرید. کارهای گروهی را فراموش نکنید، چون اگر بتوانید چند نفری را با خودتان همراه کنید، کارهایتان را راحت‌تر انجام خواهید داد.


اردیبهشت

از هر کرانه تیر دعا کرده‌ام روان                      باشد کزین میانه یکی کارگر شود

بهتر است از اتفاقات و لحظه‌هاي كوچك زندگی‌تان استفاده کنید و از آن‌ها لذت ببرید؛ چون شاید زندگی دقیقا همین لحظات گذران باشد که بدون اینکه بدانیم، از دستشان می‌دهیم. از پند خردمندان دلگیر نشوید؛ چراکه در صورت پیروی از عقل و منطق و شنیدن نصایح دلسوزان، هرگز پشیمان نخواهید شد. سعی کنید تا می‌توانید روابط اجتماعي‌‌تان را گسترش بدهید. داشتن يك رابطه‌ی سالم و گسترده شما را در انتخاب دوست يا همسر ياري مي‌كند. فراموش نکنید منزوي‌بودن از خصوصيات انسان‌هاي شكست‌خورده و مايوس است و انسان موفق با دیگران و در کنار آن‌ها مسیر موفقیت را می‌پیماید. کمی حساسیتتان را نسبت به اطرافیانتان کم کنید؛ چون بعضي مواقع توجه بيش‌ازحد به دیگران باعث مي‌شود از هر اتفاقی برداشت‌هاي مختلفي براي خودتان داشته باشید.


خرداد

ترسم که اشک در غم ما پرده‌در شود                  وین راز سر‌به‌مهر به عالم سمر شود

شاید به‌خاطر وضعیت پیش‌آمده در زندگی‌تان گله‌مند باشید؛ درحالی‌که باید بدانید وضع زندگی شما غیرقابل‌تغییر نیست و هیچ‌کس از آینده خبر ندارد. شاید فردا همین روزی باشد که قرار است چرخ روزگار بر وفق مراد شما بگردد و از جایی که تصورش را نمی‌کنید، مسائل و مشکلاتتان حل شود. بهتر است کمی فضای اطرافتان را تغییر بدهید تا از این روزمرگی رها شوید. در برابر ناراحتی، صبور، در برابر ترس، قوی و در مقابل خشم متین باشید تا آرامش را در زندگی تجربه کنید. شما مهارت‌هایی بسیار عالی برای مدیریت دارید و می‌توانید در سخت‌ترین شرایط هم به‌ خوبی کنترل اوضاع را در دست بگیرید؛ اما باید مواظب باشید که دچار خودخواهی و دورویی نشوید.


تیر

دردا که یار در غم و دردم نماند و رفت                ما را چو دود بر سرآتش نشاند و رفت

حواستان باشد که معاملات و انتقال پول را باید با احتیاط خیلی بیشتری انجام دهید و در مورد امور مالی، از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کرده و حتما با کسانی که در معامله‌کردن تجربیات زیادی دارند، مشورت کنید. خودتان را بدون فکر‌کردن در وضعیت‌های دشوار گرفتار نکنید و پیش از هر تصمیمی، همه جوانب را در نظر بگیرید. اگر خبر غیر‌منتظره‌ای دریافت کردید که باعث تغییرات زیادی در برنامه‌های روز‌مره‌تان شد، حتی اگر این تغییرات را دوست نداشتید، سعی کنید خودتان را با شرایط ایجاد‌شده تطبیق دهید تا راحت‌تر با اوضاع تازه کنار بیایید. گاهی به نظر می‌رسد وقتی که کنترل شرایط از دستتان خارج می‌شود، خودتان را کنار می‌کشید تا احساس امنیتی را که دارید، حفظ کنید؛ برای این شیوه‌ی برخورد راهی بیابید.


مرداد

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر                 آری شود و لیک، به خون جگر شود

خوشبختانه در حال حاضر این آمادگی را دارید که برای قرار‌گرفتن در بهترین وضعیت ممکن، حداکثر تلاش خود را به کار بگیرید. اگر به‌طور ناگهانی ناشناخته‌های بسیاری دور‌و‌برتان را فرا گرفته و این تردید و نداشتن اطلاعات کافی باعث نگرانی‌تان شده، مصمم‌تر از قبل مسیری را که برای خودتان انتخاب کرده‌اید، ادامه دهید. فقط توجه داشته باشید که واکنش‌هایتان از روی ترس و وحشت نباشند و پیش از هر اقدامی، کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید قبل از گرفتن تصمیم‌های مهم، شرایط را به خوبی بسنجید. در حال حاضر روبه‌رو‌شدن با مخالفت‌ها و موانع مختلف برایتان مشکل چندان بزرگی محسوب نمی‌شود و شجاعت لازم را برای گام‌برداشتن در جهت رسیدن به رویاهایتان دارید و آماده‌اید تا تغییرات لازم را به‌وجود بیاورید.


شهریور

در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب                         یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود

این روزها به فکر رویایی قدیمی هستید که در گذشته آن را به‌خاطر رسیدگی به مسئولیت‌هایتان کنار گذاشته بودید. در این باره با دوستی مشورت کنید و ببینید آیا شما را تایید می‌کند که به‌دنبال افکار گذشته بروید یا اینکه باید برای همیشه آن را کنار بگذارید؛ با‌این‌حال نباید برای رسیدن به خواسته‌تان رفتاری حساب‌نشده و عجولانه داشته باشید، چون عجله به پشیمانی می‌انجامد و باعث خواهد شد که برنامه‌های فعلی‌تان به هم بریزد و در کارهایتان بی‌نظمی ایجاد شود. اگر می‌خواهید به خواسته‌تان برسید، باید با برنامه پیش بروید و در‌صورتی‌که می‌خواهید ریسکی هم بکنید، باید حساب شده باشد. کنترل همه‌ی زندگی‌تان را به‌دست بگیرید و به‌هیچ‌عنوان فکر نکنید که سپردن کارها به دست سرنوشت می‌تواند برایتان انتخاب خوبی باشد.


مهر

خواهم شدن به میکده گریان و داد‌خواه                   کز دست غم خلاص من آنجا مگر شود

شما بهتر از هر كسي مي‌توانيد استعدادهايتان را تقويت كنيد و تجربه‌هاي زيادي به دست آوريد. پرورش اين استعدادها به‌معناي یافتن شغلی درخور و مناسب و سود اقتصادي در بلندمدت خواهد بود. فراموش نکنید که خوشبختی بر سه اصل فراموش‌کردن گذشته، غنیمت‌شمردن حال و امیدواری به‌ آینده استوار است. پس اگر در جست‌و‌جوی روزهای خوش هستید، این سه اصل را بدانید و به آن‌ها عمل کنید. همه ‌چیز برای موفقیتتان مهیاست، فقط کمی همت لازم است. البته کوچک‌ترین اشتباهی هم باعث می‌شود هر چه را که به دست آورده‌اید، از دست بدهید. منفی‌نگری را کنار بگذارید و از‌ این به بعد خوش‌بینانه‌تر به اوضاع و احوال خود و اطرافتان بنگرید تا هر چه ‌زودتر به آرامش دست یابید.


آبان

بس نکته‌ی غیر حسن بباید که تا کسی                         مقبول طبع مردم صاحب‌نظر شود

شاید به‌دلیل مشغله‌ی فکری و کاری اوضاع زندگی روزمره‌تان کمی به‌هم ریخته و دلتان می‌خواهد هر چه زودتر به روال عادی بازگردید؛ اما هیچ‌چیزی به‌خودی‌خود تغییر نخواهد کرد و خودتان باید به‌تنهایی زمام امور را در دست بگیرید تا از این وضعیت خلاصی یابید. این کار به جای اینکه به شما بال پرواز بدهد، باعث سقوط و شکستتان می‌شود. دوستان جدیدی وارد زندگی‌تان می‌شوند، اما بهتر است قبل از اینکه با آن‌ها صمیمی شوید، از ایشان شناخت کافی به‌دست آورید و سفره‌ی دلتان را پیش هر کسی باز نکنید، چون گاهی برملاشدن رازهایتان باعث پشیمانی‌‌تان می‌شود. دنیا را هر‌ جوری بگیرید، همان‌جور پیش می‌رود؛ اگر سخت بگیرید، سخت و اگر آسان بگیرید، آسان است‌. بنابراین برای هر موردی، فقط به اندازه‌ای که باید، انرژی بگذارید.


آذر

حافظ چو نافه‌ی سر زلفش به دست توست                دم درکش، ارنه باد صبا پرده‌در شود

متاسفانه گاهی نمی‌شود که برای همیشه از آدم‌هایی که اخلاقشان را دوست ندارید، فاصله بگیرید. شما فقط می‌توانید برای مدتی کوتاه از فضایی که اذیتتان می‌کند، دور شوید. اگر لازم است این کار را بکنید و از آرامش به‌وجود‌آمده لذت ببرید. دنيا و عوامل آن فاني هستند؛ پس مانند انسان‌های عاقل، جهان را بر خود آسان بگيرید و عينك بدبيني را بر‌دارید و دیدی واقع‌بينانه به محيط كار و زندگي‌تان داشته باشید. مسائلی که پیش آمده، نمی‌گذارند روی هیچ کاری تمرکز داشته باشید، اما سعی کنید واقعیت‌ها را ببینید. هرگز از زندگی ناامید نباشید؛ چرا که زندگی مانند رقابت است و گاهی سخت می‌شود و گاهی هم آسان؛ اما در هر حال می‌گذرد. سعی کنید در مسائل مادی بیش‌از‌اندازه خوش‌بین نباشید و تصمیمات مالی‌تان را بر اساس حساب‌وکتاب دقیق بگیرید.  


دی

حلقه‌ی پیر مغان از ازلم در گوش است                   برهمانیم که بودیم و همان خواهد بود

تغییرات در زندگی اجتناب‌ناپذیر است و گاهی باعث پیشرفتتان می‌شود؛ پس سعی کنید با آغوش باز از آن‌ها استقبال کنید. رویا‌پردازی به اندازه‌ای که شما را از واقعیت دور نکند، خوب است؛ پس همیشه تلاشتان بر این باشد که با واقعیات زندگی کنید. در محیط کاری‌تان با عقل و درایت عمل کنید و این فرصت را به خودتان بدهید که بتوانید از ذکاوتتان در جهت مثبت و پیشرفت استفاده کنید. شک و تردید را نسبت ‌به کسی که دوستش دارید، کنار بگذارید؛ چون این افکار باعث می‌شود که بین شما بیشتر و بیشتر فاصله بیفتد. بدانید که با صحبت‌ و حل‌کردن مسائل، رابطه‌تان بهتر می‌شود. روابط اجتماعی‌تان را با دیگران و مخصوصا کسانی که توانسته‌اند موفق باشند، بیشتر کنید تا بدانید که آن‌ها از چه راهی به موفقیت رسیده‌اند.


بهمن

مخمور باده‌ی طرب‌انگیز عشق را            جامی نداد و زهر جدایی چشاند و رفت

هیچ‌گاه برای ایجاد تغییراتی که شما را به سعادت می‌رسانند دیر نیست و با یک برنامه‌ریزی صحیح و کمک‌گرفتن از افراد متخصص می‌توانید مسیر زندگی‌تان را عوض کنید. در مقابل موقعیت‌های ناراحت‌کننده آرام باشید و زود از کوره درنروید تا پشیمان نشوید. بعضی‌وقت‌ها خستگی به سراغتان می‌آید و فکر می‌کنید هر چقدر که می‌دوید، کارها به نتیجه نمی‌رسند؛ صبور باشید و با کسی که با‌تجربه باشد، به مشورت بنشینید و مطمئن باشید که او راه‌حل مناسبی برای حل مسائل پیش پایتان خواهد گذاشت. لازم نیست همه‌ی مسئولیت‌ها را به‌تنهایی بر‌عهده بگیرید؛ دیگران را هم در انجام آن‌ها شریک کنید تا هم بار شما کمتر شود و هم از کار‌کردن‌ گروهی لذت ببرید. هر کسی شخصیتی دارد و همه یکسان نیستند؛ پس اول دیگران را بشناسید و بعد به آن‌ها اعتماد کنید.


اسفند

برو به کار خود ای واعظ این چه فریاد است                 مرا فتاد دل از ره، تو را چه افتادست

هنگامی که از کوره در می‌روید، مواظب کلماتی که می‌گویید باشید تا دل کسی را نشکنید. دوستان و افراد جدیدی به زندگی‌‌تان وارد می‌شوند؛ قدر وجود آن‌ها را بدانید و از لحظه‌های بودنشان لذت ببرید. دیگران از شما انتظاراتی دارند که شاید نتوانید آن‌ها را کاملا بر‌آورده کنید؛ پس زیاد به خودتان سخت نگیرید. باید باطن افراد و طرز فکر و شخصیت درونی آن‌ها را شناخت و به پندار، گفتار و رفتارشان توجه داشت. بهتر است حد‌و‌مرزهایتان را با اطرافیانتان مشخص کنید تا کسی دچار سوءتفاهم نشود. زندگی جنبه‌های مختلفی دارد؛ پس زیاد سخت‌گیری نکنید، زیرا به‌زودی گره‌ها باز می‌شوند. باید تصمیم‌‌های مهمی بگیرید؛ اما در این تصمیم‌گیری‌ها عجله نکنید و در همه حال عدالت را رعایت کنید.


آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background