menu button
سبد خرید شما
پیام موفقیت برای متولدین ماه های مختلف - دی 1402
موفقیت  |  1402/10/01  | 

دوازده پیام موفقیت - دی 1402

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.


فروردین

آنکه پر نقش زد این دایره‌ی مینایی                      کس ندانست که در گردش پرگار چه کرد

بهتر است قدری رک باشید و بی‌پرده حرف بزنید تا اطرافیانتان هم از نظر شما مطلع باشند و سکوت شما را به پای رضایتتان نگذارند. به‌خاطر صبر و تحملی که داشته‌اید، آرزوهایتان بر‌آورده خواهند شد و زندگی موفقی خواهید داشت. غم‌ها و غصه‌ها‌یتان نیز کم‌کم برطرف خواهد شد و به هدف خود خواهید رسید. حتما تا‌به‌حال متوجه شده‌اید که رحمت خداوند شامل حال شما هست؛ پس کمی به خودتان برسید و به زندگی‌تان سر‌و‌سامانی بدهید. از معاشرت با حسودان دوری کنید تا از زندگی با امید بهره‌مند شوید. حتی اگر بی‌مهری هم دیده‌اید، باز هم محبت را فراموش نکنید و اجازه ندهید انسان‌های نادرست شما را از انسانیت دور کنند. شما پاداش رفتارهای مثبتتان را خواهید گرفت.


اردیبهشت

باز ای و دل تنگ مرا مونس جان باش                          وین سوخته را محرم اسرار جهان باش

اینکه دیروز، روز خوبی بوده یا نه، اهمیتی ندارد؛ امروز یک روز تازه است؛ پس از امروزتان استفاده کنید. قبل از هر چیز، برای در‌کنار‌هم‌ماندن باید یاد بگیرید که چطور می‌شود با کوچک‌ترین چیزها، از زندگی لذت برد و خندید و شاد بود. هیچ حال بدی ماندگار نیست؛ همان‌طوری‌که حال خوب هم همیشگی نیست. اگر صبور باشید، شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود؛ ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید، باز هم به اهدافتان می‌رسید. شما استعدادهایی دارید که هنوز خودتان هم از آن‌ها بی‌خبر هستید. شاید اگر از این استعدادها باخبر شوید زمینه‌ساز آغاز راهی جدید در زندگی شما باشند.


خرداد

زیر شمشیر غمش رقص‌کنان باید رفت               کان که شد کشته او، نیک سرانجام افتاد

شاید قرار باشد همراه با فرا‌رسیدن روزهای جدید، درهای تازه‌ای به روی شما گشوده شوند؛ پس به‌هیچ‌وجه از کنار توانایی‌های خود با بی‌تفاوتی رد نشوید و حتما برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. همه‌ی ما به مرور زمان متحول می‌شویم و در سلایق ما نیز تغییراتی به وجود می‌آیند؛ اما آنچه اهمیت دارد، این است که این تغییرات در جهت مثبت باشند. با وجود اینکه شما زیاد هم به صبور‌بودن معروف نیستید، اما نباید با کارهای شتاب‌زده و عجولانه به این تصور دامن بزنید، چون گاهی عجله‌کردن به غیر از پشیمانی سودی نخواهد داشت. هر استرس عاطفی‌ که امروز احساس می‌کنید، اگر حل‌نشده باقی بماند، با گذشت زمان سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد؛ پس از کنار آن‌ها بی‌تفاوت رد نشوید.


تیر

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند                  وان یکاد بخوانید و در فراز کنید

شما اهدافی را برای خود در نظر دارید که می‌دانید برای رسیدن به آن‌ها باید تلاش کنید، اما موضوعی که شما را نگران کرده، این است که مبادا در راه رسیدن به خواسته‌های خود شخص دیگری را آزرده یا آسیبی به او وارد کنید؛ پس بهتر است برای برگزیدن راه‌های رسیدن به هدف، کمی معقول‌تر تصمیم بگیرید. در راه رسیدن به این اهداف، مسلما افرادی پیدا خواهند شد که با شما مخالف باشند یا بخواهند جلویتان را بگیرند، اما باید بتوانید با احساس نه‌چندان‌خوشایند مورد‌تایید‌قرار‌نگرفتن توسط دیگران کنار بیایید. در این صورت است که می‌توانید درنهایت در جایی بایستید که آرزویش را داشتید. وقتی هم که به هدفتان رسیدید، کسانی را که شما را یاری کردند فراموش نکنید.


مرداد

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ روی          حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست

خوشبختی نتیجه‌ی سه چیز است: تجربه‌ی دیروز، استفاده از امروز و امید به فردا؛ اما متاسفانه اغلب انسان‌ها با سه چیز دیگر زندگی می‌کنند: حسرت دیروز، اتلاف امروز و ترس از فردا. بد‌اخلاقی‌کردن با دیگران، هم مانع لذت‌بردن از روزتان می‌شود و هم بی‌فایده و بچه‌گانه است. به جای این کار، به‌دنبال راه‌هایی باشید تا کمی آرامش پیدا کنید، چون تندخویی با دیگران فقط قلب اطرافیان و دوستانتان را از شما دور خواهد کرد. امروز کارهایی برای انجام‌دادن دارید که اصلا برایتان خوشایند نیستند، اما به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. اگر دلتان می‌خواهد هر چه زودتر از شر این کارها خلاص شوید، گزینه‌ی دیگری به غیر از هر چه زودتر انجام‌دادن آن‌ها نخواهید داشت.


شهریور

تکیه بر اختر شب‌دزد مکن کاین عیار                     تاج کاووس ببرد و کمر کیخسرو

اگر نمی‌توانید پرواز کنید، بدوید. اگر نمی‌توانید بدوید، راه بروید و اگر نمی‌توانید راه بروید، سینه‌خیز بروید. مهم نیست چطور، اما همیشه به سمت جلو حرکت کنید. وقتی افکار مزاحم به ذهن شما می‌آیند، با صدای بلند به آن‌ها فرمان ایست بدهید. در ابتدا این کار خیلی سخت به نظر می‌رسد، اما تکرار آن باعث می‌شود که به مرور حواس شما پرت شود. همیشه یادتان بماند که با شکستن دل دیگران خوشبخت نمی‌شوید و بدانید اگر دلیل اشک کسی شوید، دیگر با خدای او طرفید؛ پس دل نشکنید و بیشتر در پی به دست آوردن دل عزیزانتان باشید. شما نمی‌دانید که آینده چه چیزی برایتان به ارمغان می‌آورد؛ پس بهترین کار این است که بیشترین استفاده را از زمان حال داشته باشید.


مهر

حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی                      گو مکن عیب که من مشک ختن می‌بویم

دو چیز بیشتر از بقیه روزتان را می‌سازد: صبر و دیدگاه شما به زندگی؛ پس صبور باشید و امیدوار. شما به خوبی می‌دانید که داشتن یک برنامه‌ی دقیق و حساب‌شده برای روزتان باعث خواهد شد تا شانس بیشتری برای به‌پایان‌رساندن موفقیت‌آمیز کارهایتان داشته باشید. یادتان باشد که زندگی دشمن شما نیست، ولی طرز فکرتان می‌تواند دشمنتان باشد؛ پس مثبت‌اندیش باشید. دوست‌داشتن زندگی، با دانستن قدر لحظات آن معنی پیدا می‌کند. تا زمانی که رفتار و تصمیم‌های شما به کسی آسیبی نمی‌زند، شما توضیحی به کسی بدهکار نیستید؛ پس بیهوده وقت خود را برای قانع‌کردن دیگران بر باد ندهید. از ویژگی‌های اصلی انسان سالم این است که به بن‌بست نمی‌رسد؛ پس ضمن واقع‌بینی، بدانید که باز هم راهی وجود دارد.


آبان

مرا چشمی است خون افشان ز دست آن کمان ابرو            جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

اجازه بدهید زندگی مسیر خودش را طی کند؛ به جای اینکه مسیر آن را مشخص و تعیین کنید. هم‌زمان تصمیم بگیرید و عمل کنید؛ به جای اینکه در تجربیات و ترس‌های گذشته‌ی خود جست‌وجو کنید. به‌زودی دست به کارهایی خواهید زد که زندگی‌تان را تغییر خواهد داد. بدانید تمام ناهمواری‌های زندگی‌تان برطرف خواهد شد و می‌توانید خیلی زود خود را به هدفی که در سردارید، برسانید. سعی کنید در تصمیم‌گیری‌های زندگی‌تان با احتیاط عمل کنید تا مرتکب اشتباهات نشوید. عقایدی که برای رفتار با دیگران دارید، برای شما از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار هستند و به همین دلیل هم هست که همیشه سعی دارید مودب باشید و خودتان را با سلیقه‌ی جمع هماهنگ کنید.


آذر

چشم من در طی آن قافله بس آب کشید               تا به گوش دلم آواز درا بازآمد

اگر مسئله‌ای در اطرافتان روی داده که شما را به شک و تردید انداخته و نمی‌دانید چگونه خودتان را از این وضعیت خلاص کنید، بهتر است مستقیم با مسبب آن صحبت کنید؛ مطمئنا حل خواهد شد. در کارهایتان نظم و انضباط داشته باشید و راستی و درستی با مردم را، مخصوصا در معامله رعایت کنید. لازم نیست حتما کار خاصی انجام دهید تا به خودتان افتخار کنید؛ همین طوری که هستید، خوب و با‌ارزش و کافی است. فقط برای بهتر‌شدن تلاش کنید، اما یادتان باشد که شما با تمام نقاط قوت و ضعفی که دارید، لایق شادی و آرامش هستید. به خودتان و اتفاقات زندگی‌تان احترام بگذارید تا با آموختن از آن‌ها بتوانید شرایط بهتری را ایجاد کنید.


دی

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد                  چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

تولدت مبارک. نفرت درهای برکت و فراوانی را بر روی شما می‌بندد. پس به خاطر آرامشتان و سرازیر‌شدن خیر و برکت به سمت زندگی‌تان، فرایند بخشش را شروع کنید. نگرانی‌هایتان را درباره‌ی زمان رها کنید و بگذارید زندگی راه خودش را برود. با شادمانی این معرفت را که هر آنچه آرزویش را دارید، مال شماست تا هم اکنون از آن لذت ببرید، بپذیرید. مردم فکر می‌کنند که فرمول عجیب و غریبی باید وجود داشته باشد تا زندگی‌شان دستخوش تغییرات شود؛ ولی راه آن بسیار ساده است؛ اینکه همه چیز از احساس و باور خودتان آغاز می‌شود. باورهایتان را تغییر دهید، خیر و خوشی دیگران را بخواهید و افکار منفی را آرام‌آرام از بین ببرید. آنگاه زندگی‌تان همانی می‌شود که می‌خواهید.


بهمن

اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار                طالع بی‌شفقت بین که در این کار چه کرد

فرصت‌ها اتفاق نمی‌افتند و شما خالق آن‌ها هستید. یکی از اشتباه‌ترین کارها، سرزنش خودتان به خاطر تصمیمات گذشته‌ است؛ چون شما در آن زمان در همان حد درک و دانش و قدرت تشخیص داشتید و اگر آن انتخاب‌ها را نمی‌کردید، رشدی هم در کار نبود. قدرت تحمل هرکس با میزان سکوتش سنجیده می‌شود. آنان که هیاهو می‌کنند، بار هیچ چیز را به روی شانه‌های خود تحمل نمی‌کنند. معنای قدرت همیشه به زور بازو‌ها و تازیدن در میدان نیست؛ قدرت واقعی از آن آدم‌هایی است که با تمام دلواپسی‌ها ایستادگی می‌کنند. مبادا خودتان را از یاد ببرید! روزهایی را هم برای خودتان زندگی کنید. شاکر‌بودن خصیصه مثبتی است که آرامش را جذب و نعمت را افزون می‌کند.


اسفند

مرغ زیرک نزند در چمن پرده‌سرای                            هر بهاری که به دنباله خزانی دارد

به افکار خود بیاموزید که هر روز اندیشه‌های مثبت و امیدوارانه را برگزیند. مهربان باشید تا عمرتان طولانی شود. در این دنیا هیچ چیز پایدار نیست؛ پس از آنچه که حتی به مدت کوتاهی دارید، لذت ببرید. به هیچ‌کس هم اجازه ندهید به شما بگوید که نمی‌توانید کاری را انجام بدهید. شما چیزی را می‌خواهید؛ پس حرکت کنید و به دستش بیاورید. هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه‌اش شوخی نکنید، چون حرمت‌ها شکسته می‌شود. افکار هر فرد، میانگین افکار و عقاید پنج نفری است که بیشتر وقت خود را با آن‌ها می‌گذراند؛ پس خود را در محاصره‌ی افراد موفق قرار بدهید؛ آدم‌هایی که روحی بزرگی و عقده‌های کمتری دارند، شور بیشتری دارند و قلب مهربان‌تری.

 

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background