menu button
سبد خرید شما
اشتباهاتی که خانم‌ها در ارتباط با سلامتی‌شان مرتکب می‌شوند
موفقیت  |  1402/09/16  | 
اشتباه خانم ها در رابطه با سلامتی

اشتباهاتی که خانم‌ها در ارتباط با سلامتی‌شان مرتکب می‌شوند


این سلسله مقالات به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری برای برنامه ریزی و هدفگذاری در سال 1403 مطابق سررسید 1403 موفقیت به دست آورید

اشتباه خانم ها در رابطه با سلامتی:

تمام داروها را ابتدای روز مصرف ‌می‌کنند

گاهی پزشکان توصیه می‌کنند برخی داروها مانند داروهای پایین‌آورنده فشار خون در ابتدای روز مصرف شوند؛ چرا‌که فشار خون در ابتدای روز بالاتر از دیگر اوقات روز ا‌ست، اما این داروها ا‌ستثنا هستند و باقی داروها باید در طول روز مصرف شوند. جدیدترین تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد میزان تاثیر داروها در ابتدای روز کمتر از دیگر ساعات روز ا‌ست.

اشتباه خانم ها در رابطه با سلامتی:
خستگی را نادیده ‌می‌گیرند


هرگز خستگی را نادیده و بی‌اهمیت نپندارید. شما نیز مانند دیگر اعضای خانواده باید به‌میزان فعالیت‌های فیزیکی و ورزش، عدم ا‌ستعمال دخانیات و برنامه غذایی مناسب خود توجه داشته باشید. برنامه غذایی نا‌مناسب و عدم توجه به شیوه درست زندگی‌کردن قدرت قلبی شما را پایین می‌آورد و در‌نتیجه زودتر از حد معمول خسته می‌شوید و با مشکلات متعدد د‌یگری مواجه خواهید شد.


اگر بیشتر از گذشته به‌دستشویی می‌روید حتما به پزشک مراجعه کنید؛ شاید این امر نشانی از بیماری دیابت باشد‌. زمانی‌که قند خون بیش از حد بالا می‌رود، نیاز به ادرار کردن بیشتر می‌شود.


اشتباه خانم ها در رابطه با سلامتی:

چاقی و اضافه وزن بی‌دلیل را بی‌اهمیت می‌دانند


اگر بی‌دلیل و بدون آن‌که تغییری در برنامه غذایی و فعالیت‌های بدنی‌تان ایجاد شده باشد چاق شده‌اید و یا وزنتان بیش از حد نرمال بالا رفته به پزشک مراجعه کنید. گاهی چاقی و اضافه وزن بی‌دلیل می‌تواند نشانه‌ای از مشکلاتی در رحم و تخمدان‌ها باشد.

 

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background