menu button
سبد خرید شما
راز رابطه عاطفی بادوام
موفقیت  |  1402/09/10  | 
راز رابطه عاطفی بادوام

عشق‌های کاریکاتوری را بشناس


  این سلسله مقالات به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری برای برنامه ریزی و هدفگذاری در سال 1403 مطابق سررسید 1403 موفقیت به دست آورید  

یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی در زندگی هر فرد، داشتن روابط عاطفی عمیق و دلپذیر با همسر، خانواده و دوستان ا‌ست؛ اما یکی از مهم‌ترین مواردی که رابطه عاطفی شما را تبدیل‌به یک رابطه عاطفی پایدار و دوطرفه می‌کند، به رسمیت شناختن فردیت طرف مقابل ا‌ست. اگر طالب یک رابطه عاطفی درست هستیم، باید مراقب باشیم که رابطه ما در دنیای واقعی شناخته شده باشد و با‌توجه‌به واقعیت‌های موجود بروز و ظهور پیدا کند. اگر من تصوری فانتزی از طرف مقابلم داشته باشم و بر‌اساس همین تصویر خیالی که دارم، او را دوست بدارم، دیر یا زود این تصویر خواهد شکست و شک نکنید که واقعیت خیلی سریع خودش را نمایان خواهد کرد. در بسیاری از رابطه‌ها می‌بینیم که شخص عاشق تصویری می‌شود که از معشوقه‌اش در ذهن خود دارد ، نه عاشق خود حقیقی او!
می‌توانیم نام «عشق‌های کاریکاتوری» را برای این‌گونه روابط انتخاب کنیم. در عشق‌های کاریکاتوری، افراد آن جنبه از شخصیتی را که در طرف مقابلشان به آن علاقه‌مندند، بزرگ و مهم و جنبه‌های دیگر را که دوست ندارند‌، کوچک و بی‌اهمیت در‌نظر می‌گیرند. متاسفانه این روابط دیری نمی‌پاید و فرد در مواجهه با واقعیت شخصیت معشوقه‌اش، ممکن ا‌ست روابط عاطفی خود را شکست‌خورده قلمداد کند.

عشق و ازدواج

راز رابطه عاطفی بادوام

برای رسیدن به گنج واقعی در روابط عاطفی باید بدانیم که قاعده اساسی عشق این ا‌ست که فرد را همان‌گونه که هست، ببینیم و بپذیریم؛ نه آن‌جوری که میل خودمان می‌کشد. هر‌کسی برای این‌که رابطه عاطفی خوب و بادوامی داشته باشد و به گنج خانوادگی دست پیدا کند، باید در‌نظر داشته باشد که همیشه اطرافیانش آن‌طور که او می‌خواهد و می‌پسندد، نیستند. هر‌کسی ویژگی‌های مخصوص به‌خود را دارد و ما، زمانی‌که به این نکته واقف باشیم، به علاقه و محبت واقعی دست پیدا کرده‌ایم و درگیر یک عاشقانه عقلانی و صحیح شده‌ایم. اگر فکر تغییر‌دادن فرد هستیم و می‌خواهیم از او یک تندیس زیبا بسازیم، بدانیم که راه را به بیراهه می‌رویم. در تصورات و خیالات خبری از گنج نیست! پس در نقشه خود این نکته را قید کنیم و همیشه یادمان باشد که ویژگی‌های افراد منحصر‌به‌فرد هستند و معشوقه ما مجموعه‌ای از خصوصیات مثبت و منفی را دارد. پذیرش یک فرد به‌همان صورت که هست، گام اول در نقشه ما‌ست. در راه عاشقی خود همواره مراقب باشیم تصویری از معشوقه‌مان نسازیم و عاشق یک تصور خیالی و واهی نشویم.

 

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background