menu button
سبد خرید شما
اصلاح سبک زندگی
موفقیت  |  1402/09/07  | 
اصلاح سبک زندگی

واگویه‌های یک جسم بیمار


این سلسله مقالات به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری برای برنامه ریزی و هدفگذاری در سال 1403 مطابق سررسید 1403 موفقیت به دست آورید
باید این جمله را در قلب خود بنویسم: «روح سالم در جسم سالم ا‌ست.»
بی‌حوصلگی‌ها و کسالت‌های امروزم، بدون شک حاصل تغذیه بد دیروز بود. تقصیر همان شنبه‌ای که قرار بود رژیم بگیرم؛ تقصیر همان باشگاهی که ماه‌ها بود می‌خوا‌ستم در آن ثبت‌نام کنم و تقصیر همان فست‌فودی محل که سیب‌زمینی‌ها را زیاد در روغن نگه می‌داشت. البته که سهم دوست ناباب را هم نباید از یاد برد!
نمی‌دانم خلق‌و‌خوی ناجورم را دیگر کجای دلم بگذارم؟ پرخاشگری‌ها، حوصله‌نداشتن‌ها و بی‌تفاوتی هم سوغات جدید روزهایم شده بود. آن‌قدر کلافه شده بودم که فقط دنبال یک معجزه می‌گشتم؛ تا این‌که دوستی به من یک نقشه گنج داد و گفت‌: دوست من! نقشه را بگیر، فقط یادت باشد که زحمت رمز‌گشایی‌اش با خود توست!

واگویه‌های یک جسم بیمار

اصلاح سبک زندگی

حالا که می‌دانم بدنم را سال‌ها‌ست که از انواع و اقسام سموم پر کرده‌ام و چاقی دارد راه نفسم را می‌بندد، بهتر نیست چاره‌ای بیاندیشم؟ نظرتان چیست خام‌گیاه‌خوار شوم یا بهتر ا‌ست از ورزش‌های سبک شروع کنم؟نمی‌دانم...شاید هم لازم باشد که به دکتر تغذیه‌ای مراجعه کنم و دست به دامانش شوم.
متاسفانه باید اعتراف کنم که سال‌ها بود که خودم را به خواب می‌زدم. اما اکنون که نقشه گنج را پیدا کرده‌ام، می‌دانم که مسیر را گم کرده بودم. از همین امروز و ساعت که نه، اما اگر از همین لحظه آغاز کنم، حتما می‌توانم! عادات بد غذایی و سبک زندگی را یک‌شبه که نه، اما به‌تدریج می‌توان تغییر داد! ورزش را از وزنه‌های 100کیلویی که خیر، اما از پیاده‌روی‌های کنار پارک، می‌توان شروع کرد! سبک زندگی سالم را برای پز‌دادن که نه، اما برای شادتر‌شدنم باید کم‌کم تمرین کنم!
بله... من هم حالا حرف‌هایی دارم که زیباتر از حرف‌های دیروز ا‌ست. جانم برای‌تان بگوید، دوستانی پیدا کرده‌ام که صبح ورزش می‌کنند و قاه‌قاه می‌خندند. اما من صبح‌ها از آینه فرار می‌کردم. آینه تمام می‌شد، اما حجم من نه! ناگهانی که نه، اما مطمئن باشید ریز‌ریز سالم‌تر خواهم شد. این‌جوری خوشحال‌ترم...

 

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background