menu button
سبد خرید شما
افزایش اراده با ورزش
موفقیت  |  1402/09/08  | 
ورزش و اراده!

افزایش اراده با ورزش



مهم‌ترین نقشه و برنامه برای رسیدن به‌تمام گنج‌های این دنیا، داشتن اراده‌ای پولادین و پشتکار ا‌ست. قدرت اراده ا‌ست که همچون جنگجویی قهار و خستگی‌ناپذیر، مسیر و موانع رسیدن به گنج را یکی پس از د‌یگری پشت سر می‌گذارد و در‌نهایت تو را به‌بهترین‌ها می‌رساند. پس کسانی‌‌که طالب گنج هستند، ابتدا باید برای داشتن اراده‌ای قوی و نیرومند همت کنند.

ورزش‌کردن منظم از آن دسته فعالیت‌هایی ا‌ست که انجامش، حکم یک تیر و صد نشان را دارد. ورزش‌های متداول و همیشگی، ضمن این‌که هزاران هدیه جسمانی را به ما پیشکش می‌کند، در قوای روحانی ما نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.
یکی از پزشکان ماهر می‌گفت‌: «انسانی که ورزش نمی‌کند، نمی‌تواند اراده‌اش را برای انجام کارهای سخت زندگی تقویت کند.» مطالعات نشان می‌دهد که اراده نیز مانند عضلات بدن، نیاز به تقویت دارد. همان‌طور که عضلات با ورزش قوی می‌شوند، اراده را هم می‌توان با تمرین‌های مختلف از جمله ورزش‌کردن، تقویت کرد. کم‌شدن ا‌سترس، نشاط مضاعف، خروج از کسالت و تندرستی، هدیه‌های د‌یگری ا‌ست که ورزش‌کردن منظم بدون هیچ چشمداشتی به ما عرضه می‌کند.

ورزش و اراده

فقط نیم ساعت ورزش

شاید با خودتان بگویید که نیم‌ساعت ورزش و این همه فایده؟ باید در جوابتان بگویم که حالا کجایش را دیده‌اید!
اولین قدم برای رسیدن به این فعالیت پرثمر این ا‌ست که بخواهیم ورزش کنیم! بله...به‌همین‌سادگی. گنج و سعادت نصیب کسانی می‌شود که از ته دل آن را می‌خواهند و برایش گامی‌برمی‌دارند. مرحله بعد از خوا‌ستن، توانستن ا‌ست! از خود بپرسید به چه ورزشی علاقه دارم یا توانایی انجام چه ورزش‌هایی را دارم. بهتر ا‌ست با خودمان تعارف نکنیم. اگر بانویی 40‌ساله هستیم، ورزش‌های مناسب یک نوجوان 15‌ساله شاید برای ما سخت و نفس‌گیر باشد؛ البته خانم‌ها که هرگز از 18‌سالگی جلوتر نمی‌روند! اما به‌هرحال بهتر ا‌ست که جوانب احتیاط را رعایت کنیم. از زمانی هم که تصمیم می‌گیریم ورزش‌کردن را شروع کنیم، بهتر ا‌ست تعلل را کنار بگذاریم و همین‌حالا برای ثبت‌نام در نزدیک‌ترین باشگاه ورزشی اقدام کنیم. شاید دو، سه روز اول کمی برای‌مان سخت باشد، اما به شما قول می‌دهم که ورزش جوری در زندگی شما نهادینه می‌شود که بدون آن انگار چیزی کم دارید.

 

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background