menu button
سبد خرید شما
چطور صبح ها سرحالتر باشیم
آلا نواح  |  1402/08/27  | 

با این روش‌ها صبحتان را با سرحالی آغاز کنید


یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که یک روز مثبت و موفق دارید، آگاهی‌داشتن از این مسئله ا‌ست که صبح را چگونه آغاز می‌کنید. متاسفانه بسیاری از مردم هرگز زمانی را برای بررسی اوقات صبحگاهی‌شان اختصاص نمی‌دهند. یک صبح معمولی برای اکثر افراد تشکیل شده ا‌ست از این‌که بلافاصله بعد از بیدار‌شدن از خواب، تلفن همراهشان را بردارند تا ایمیل‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی‌شان را چک کنند و خمیازه بکشند و هرگز خواهان تقویت احساسات مثبت ذهن و جسمشان قبل ازآغاز روز کاری نباشند. در این مقاله تکنیک‌هایی مطرح‌شده‌اند که با انجام آن‌ها می‌توانید صبحتان را با سرحالی آغاز کنید و در‌نتیجه روز خوبی داشته باشید:

تکنیک هایی برای سرحال شدن

1) وقتی می‌خواهید به‌جایی بروید، صبح دو ساعت زودتر از خواب بیدار شوید: وقتی زود از خواب بیدار می‌شوید، زمان کافی دارید که به خودتان برسید و احساس بهتری داشته باشید و قبل از آن‌که روز کاری حیرت‌انگیزتان رو به پایان برود، رمق دوباره پیدا کنید. دلیل این‌که این مسئله به‌عنوان اولین مورد مطرح‌شده، این ا‌ست که تقریبا غیر‌ممکن ا‌ست که صبح را با سرحالی آغاز کنید؛ در‌حالی‌که شتاب‌زده هستید.

سحرخیزی

2) شکر‌گزاری روزانه را تمرین کنید: مطالب زیادی درباره شکر‌گزاری روزانه و اهمیت آن نوشته شده ا‌ست، اما درصد زیادی از مردم هنوز آن را انجام نمی‌دهند. دانستن این‌که چیزی مهم ا‌ست و برای‌تان فایده دارد، با تمرین‌کردن شکر‌گزاری به‌طور معمول دو مسئله متفاوت هستند‌. تحقیقات علمی نشان می‌دهد اشخاصی که شکر‌گزاری روزانه را انجام می‌دهند و آن را تمرین می‌کنند، انسان‌های شادتری به‌نظر می‌رسند.

3) ورزش کنید: انجام حرکات ورزشی ترشح آندروفین را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند که روزتان را با شادی آغاز کنید. در مقاله‌ای در نشریه «نیویورک تایمز» شرح داده‌شده ا‌ست که انجام حرکات ورزشی، علاوه بر ساختن فکر بهتر، قدرت ذهن را نیز افزایش می‌دهند؛ بنابراین مهم نیست که شما چه‌کسی هستید و چقدر برنامه کاری‌تان فشرده ا‌ست؛ تلاش کنید برای ایجاد یک صبح شاد هر‌روز ورزش کنید.

ورزش

4) کتابی امید‌بخش بخوانید: یکی از بهترین عادت‌هایی که می‌توانید در برنامه صبحگاهی‌تان بگنجانید این ا‌ست که سعی کنید هر‌روز به مدت نیم‌ساعت یک کتاب امیدبخش بخوانید. می‌توانید این کار را ابتدا با 10 تا 15 دقیقه در هر صبح شروع کنید و به‌تدریج آن را به روزی نیم‌ساعت برسانید. مهم نیست اگر یک کتاب یا وبلاگ معمولی را که روحیه‌بخش ا‌ست، می‌خوانید یا این‌که به یک کتاب صوتی گوش می‌دهید. مطمئن شوید که زمانی را در صبحگاه به‌جای جست‌وجوی بی‌فایده اخبار یا چک‌کردن ایمیل‌هایتان، یک کتاب روحیه‌بخش می‌خوانید. تقویت ذهنتان با پیام‌های مثبت در اول صبح به شما کمک می‌کند که اعتماد‌به‌نفس پیدا کنید و انگیزه‌ای داشته باشید تا بتوانید صبح‌ها از خانه بیرون بروید و از زندگی‌تان یک شاهکار بسازید.

بنابراین کلید ساختن یک صبح شاد و توام با سرحالی آن ا‌ست که دریابید چه کارهایی در ایجاد آن برای‌تان مفیدترهستند‌.و سپس هر‌روز به آن‌ها بپردازید. تکنیک‌های مطرح‌شده در این مقاله بسیار آسان و عملی هستند‌. اما درعین حال عمیقا بر زندگی شما تاثیر می‌گذارند و شما را یاری می‌دهند که صبحی توام با سرحالی و شادی داشته باشید.

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background