menu button
سبد خرید شما

PDF

نسخه پي دي اف شماره 434

نسخه پي دي اف شماره 434

مجله 434 موفقیت منتشر شد.

شماره اسفند ماه مجله موفقیت منتشر شد.

طرح جلد این شماره را به عکسی از آقای ایرج حسابی، پسر پرفسور حسابی، دانشمند فرهیخته ایرانی اختصاص داده ایم. در این شماره از موفقیت به مناسبت زادروز پروفسور حسابی، به سراغ پسرش رفته ایم و گپ و گفتی خواندنی با او داشته ایم که می توانید حاصل این گفت و گو را در این شماره بخوانید.

در بخش زندگی این شماره از راهکارهای ساده‌ای گفته‌ایم که می توانند روزگار شما را کمی تغییر دهند. از لزوم انعطاف پذیری در زندگی گفته ایم تا بدانید که گفتن جمله من همینم که هستم، تبعات زیادی برای زندگی فردی و اجتماعی ما دارد. از اخلاقی بودن زنان و مردان گفته ایم و مقایسه ای علمی در این باره داشته ایم. همچنین از یکی از مهم ترین مشکلات روانی انسان، وسواس سخن گفته ایم. اگر خودتان درگیر این موضوع هستید یا در اطرافتان کسی را می شناسید که از این موضوع رنج می برد، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد  می کنیم. در ضمن در بخش تغذیه به موارد و نکاتی پرداخته ایم که به شما کمک می کنند که با آرامش بیشتری روزگار بگذرانید.

توجیه اشتباهات، خیانت در زندگی زناشویی، روش درست فرزندپروری با پرهیز از مقایسه و ... هم از مطالب خواندنی این شماره از مجله موفقیت است.

بخش نوجوان هم با مقاله‌ای درباره کسب تجربه های تازه در این رده سنی شروع شده و با دو داستان به روزگار نوجوانی پرداخته‌ایم.

ارج؛ نامی که می شناسید و به آن اعتماد دارید! این عنوان مقاله ای در بخش کار مجله موفقیت است که به داستان پرفراز و نشیب این برند ایرانی از روز اول تا اکنون پرداخته است. راهکارهای بازاریابی موفق تلفنی، نوشتن پروپوزال موفق و موفقیت کمپین های فروش در روزهای آخر سال هم دیگر مطالب بخش کار این شماره از موفقیت است.

بخش موفقیت پلاس هم چون همیشه با قالاتی در زمینه های مختلف در اخیتار شماست؛ مقاله هایی با موضوعاتی چون توهمی در لباس حقیقت، فیلم زندگی خود را کارگدرانی کنیم، مسابقه داستان کوتاه، داستان های پرطرفدار شیوانا و ....  

موفقیت حق شماست

footer background